Vår profil

Inngang

Vi har som mål å tilby en profesjonell, differensiert og tilpasset opplæring på alle trinn. På 1.-4. trinn benytter vi derfor organiseringsmodell som Tidlig Innsats Early Years. Hele skolen benytter læringspartner som samarbeidsmodell. 5.-10. trinn bruker IGP metoden i varierte former.

Våre hovedsatsningsområder er grunnleggende ferdigheter i lesing og et trygt å godt læringsmiljø for alle. Lindeberg skole er en Trygg læringsskole, og hvor vi utvikler elevene til å være trygge og gode elevmodeller i hverdagen.

Vi har også et stort fokus på tett oppfølging og sporing av den enkelte elevs resultater, lavere elevfravær og økt foreldreengasjement. Utviklingen av en felleskapende didaktikk står her sentralt.