Mobilfri skole på Lindeberg

M

Etter en del utfordringer med å få på plass gode mobilskap har dette nå ordnet seg.

Det vil si at ungdomstrinnet starter opp mandag, 02.12.19, med mobilfri skole. Vi ønsker sammen med FAU og Driftsstyret at elevene skal være mer aktive i friminuttene. Vi har i denne sammenheng kjøpt inn diverse spill som elevene kan kose seg med i det store friminuttet.

Elevrådet har gjort en god jobb med å få tilbakemeldinger fra våre flotte elever på hva de ønsket av aktivitetsspill. Dette har resultert i et nytt bordtennis-bord, Air-hockey, fotballspill, uno og vanlige kortstokker. I tillegg har vi sjakkspill fra før av som vi kommer til å ta ut på torget.

Vi gleder oss til å se en skole hvor elevene aktivt sosialiseres gjennom spill og samtaler.