Mandag 27.04.20

k

Vi gleder oss!

Hei alle foresatte på Lindeberg skole!

Mandag 27.04.20 åpner skolen for 1.-4.trinn. Det gleder vi oss til og ønsker alle elevene på småskoletrinnet velkommen tilbake. Vi vet at noen av dere er bekymret for om skolen åpner for tidlig, og om deres barns helse blir godt nok ivaretatt. Her må vi be dere stole på helsemyndighetene når de sier at det er trygt å sende barna på skole. Samtidig minner vi om at det er viktig at alle fortsetter å følge deres anbefalinger om mindre lekegrupper, gode rutiner for hygiene og at man følger anbefalinger om avstand til de utenfor hjemmeboende familie.

For å sikre en trygg og god gjenåpning har alle skoler fått tilsendt en veileder som er utarbeidet av Folkehelseinstituttet og Utdanningsdirektoratet. Det er denne veilederen som har vært styrende for oss når vi har laget en plan for hvordan vi kan gjenåpne Lindeberg for de yngste elevene våre. Nedenfor finner dere informasjon om tiltak og organisering som vil gjelde fra og med gjenåpningen nå på mandag.

Trykk på denne linken så får du opp all informasjon om mandag 27.04.20.