Velkommen til 17.mai feiring på Lindeberg!

Lindeberg skole skal som vanlig gå i barnetoget i byen: Barn som skal delta i barnetoget i byen må være meldt på til dette på forhånd;

• Oppmøte på skolen er klokken 09.00 ved flaggstanga.
  • Ved flaggstanga blir det flaggheising og musikk fra korpset.
  • KL. 09.20: Samling på torvet med dikt fra 3.trinn og taler fra elevrådsleder og rektor.
  • Kl. 09.50; stiller man opp utenfor hovedinngang for å gå til t-banen. Elevene vil bli telt opp foran hovedinngangen og får tildelt en voksen kontaktperson.
  • Avmarsj ned til t-banen kl. 10.05. Tar t-banen ned til byen kl. 10.15.
  • Foreldre som skal hente barna sine i byen, må hente dem ca. kl. 12.15 - 12.30 i Rosenkrantz gate  (Henteplass 1c) se kart Rådhusplassen. Alle barna må si fra til sin kontaktperson/krysses ut før de går.
  • Vi kan ikke si helt sikkert når Lindeberg skole er ferdig, men anslår ca. kl. 12.15 - 12.30.
    Buss kjører alle barn som ikke blir hentet tilbake til skolen ca. kl. 12.30.

Kl.13.30-16.00; Aktiviteter og kafeteria på skolen i regi av FAU.

Les her om 17. mai-arrangementene på Oslo kommunes nettsider.